ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків міста Дніпрорудне

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків міста Дніпрорудне

 

Керуючись ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про житлово-комунальні послуги», п.5 ст.13 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 № 150 «Про затвердження порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку», з метою забезпечення управління об'єктами житлово-комунального господарства, здійснення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості житлово-комунальних послуг населенню міста Дніпрорудне виконавчий комітет Дніпрорудненської міської ради оголошує конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків міста Дніпрорудне, в яких не створено об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком.

  1. Організатор конкурсу

Виконавчий комітет Дніпрорудненської міської ради.

Місце знаходження: 71630, пр. Ентузіастів, буд.11, м. Дніпрорудне, Василівський район, Запорізька область, Україна.

  1. З питань проведення та організації конкурсу можна отримати інформацію від уповноважених осіб: першого заступника міського голови Малиша Сергія Григоровича тел. (06175)7-61-28, провідного спеціаліста-економіста з питань комунального господарства апарату міської ради та її виконавчого комітету Казанцевої Валерії Юріївни тел. (06175)7-61-24.

  2. Перелік складових послуги з управління багатоквартирним будинком:

1.Утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території:

1) прибирання прибудинкової території, в тому числі, прибирання снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу, протиожеледними сумішами

2)прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі;

3)технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:

 

  • холодного водопостачання;
  • водовідведення;
  • зливової каналізації;

 

4)дератизація;

5) дезінсекція;

6) обслуговування димових та вентиляційних каналів;

7)технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання, систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності).

2. Поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі:

1) поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (спортивних, дитячих та інших майданчиків);

2) поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання, систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності).

 3. Оплата послуг щодо енергопостачання спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі, освітлення місць загального користування і підвалів.

4. Винагорода управителю.

4. Якість послуг, що надаються, повинна відповідати вимогам, визначеним:

  • Законом України «Про житлово-комунальні послуги»;

  • наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 02.02.2009 року № 13 «Про затвердження Правил управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд»;

  • наказом державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 N 76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій»;

  • наказом державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд»;

  • наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 №603 «Про затвердження норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій»;

  • наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 № 73 «Про затвердження державних нормативних документів» та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунального господарства.

 

Перелік робіт та періодичність їх надання

№ з/п

Види робіт

Періодичність надання

  1. Утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території, в тому числі:

1

Прибирання прибудинкової території, в тому числі, прибирання снігу. посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу, протиожеледними сумішами

Прибирання асфальтів вулиць – 4 рази на тиждень.

Прибирання асфальтів дворів – 3 рази на тиждень.

Прибирання газонів вулиць – 2 рази на тиждень.

Прибирання газонів дворів – 1 раз на тиждень.

Прибирання від снігу – за необхідністю.

Скошування трави вручну або механічними мотокосами, прибирання скошеної трави з газонів -5 раз у період (квітень-вересень) за необхідністю (50% газону двору та вулиці)

Вилучення сміття зі сміттєприймальних камер (закриття шибера або клапана, заповнення сміттєзбірника або бункерів, переміщення ємностей до місця завантаження або схову, встановлення порожніх ємностей, відкриття шибера або клапана)-1 раз на день, 4 дні на тиждень(20% завантаження)

Профілактичний огляд сміттєпроводів, сміттєзбірників(усунення засмічень)-1раз на місяць

Прибирання сміттєприймальних камер (підмітання підлоги сміттєприймальних камер з попереднім зволоженням)-1 раз на день, 4 дні на тиждень

Посипання територій піском- у зимовий період-за наявності ожеледиці 4-8 раз на місяць (по 6 раз у зимові місяці, 20% від площі)

2

Прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі

1 раз на рік

3

Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем* :

 

 

  • холодного водопостачання

Проведення загальних та профілактичних оглядів труб, згонів, переходів, трійників, хрестовин, місць проходження скрізь стіни та перегородки-2 рази на рік.

Усунення засмітчення системи холодного водопостачання -1раз на рік

Ущільнення згону (Ø умовного проходу до 30 мм)-1 раз на рік

Поновлення сальникових ущільнень на вентилях/засувках (Ø умовного проходу до 50 мм)-1 раз на рік, (Ø умовного проходу до 100 мм)-1 раз на рік

Заміна прокладок у фланцевих з'єднаннях Ø до 100мм-1раз на рік

Протирання арматури на місці (вентель, Ø умовного проходу до 25 мм-не рідше 1 раз на 4 роки

 

  • водовідведення

Проведення загальних та профілактичних оглядів,огляд систем водовідведення – 2 рази на рік

Усунення засмітчення системи водовідведення Øумовного проходу 100мм (до 4метрів) -1 раз на рік, додавати на кожен наступний метр трубопроводу (понад 4 м)-1раз на рік.

Закріплення трубопроводів та приладів(видалення кронштейна чи гачка, видалення пробки, забивання нової пробки, встановлення нового кронштейна чи гачка)-2рази на рік

Закарбування розтруба на стояку системи водовідведення – 1 раз на рік.

 

  • зливової каналізації

Проведення загальних та профілактичних оглядів (огляд систем зливної каналізації)-2 рази на рік.

Усунення засмічення – 1 раз на рік

4

Дератизація

1 раз на рік

5

Дезінсекція

1 раз на рік

6

Обслуговування вентиляційних каналів

1 раз на рік

7

Технічне обслуговування мереж електропостачання та електрообладнання, систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем у разі їх наявності.

Огляд ввідно-розподільного пристрою – 2 рази на рік.

Огляд електропроводки і арматури в підвалах та інших приміщеннях (крім електрощитових) – 2 рази на рік.

Огляд стану освітлювальної арматури – 2 рази на рік.

Огляд квартирних електрощитків – 2 рази на рік.

Огляд електрощитової – 2 рази на рік.

Перевірка заземлення оболонки електрокабелю – 2 рази на рік.

Заміна перегорілої лампи розжарювання -2 рази на рік

Заміна розбитої лампи розжарювання -2 рази на рік

Заміна стінного або стельового патрону:

При відкритій арматурі-2 рази на рік

При герметичній арматурі-2 рази на рік

Обслуговування вимикача-2 рази на рік

Заміна вимикача-1 раз на рік

  1. Поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі:

1

Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо будинкових систем холодного водопостачання, водовідведення, зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження згідно з додатком №1 до конкурсної документації (додається)

 

 

 

Відповідно до вимог та норм діючого законодавства

 

 

 

 

2

Поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання згідно з додатком №1 до конкурсної документації (додається)

Відповідно до вимог та норм діючого законодавства

 

*Усунення непередбачених аварійних ситуацій згідно заявок мешканців.

 

  1. Перелік об’єктів конкурсу

 

№ з/п

Назва вулиці/проспекту

№ будинку

Кількість поверхів

Об'єкт конкурсу №1

1

Літня

8

2

2

Літня

10

2

3

Літня

12

3

4

Літня

14

2

5

Літня

16

2

6

Літня

18

2

7

Літня

20

2

8

Літня

41

2

9

Літня

43

2

10

Миру

36

2

11

Приморська

17

1

12

Приморська

29

2

13

Приморська

31

2

Об'єкт конкурсу №2

1

Героїв праці

5

5

2

Героїв праці

9

5

3

Героїв праці

13

5

4

Центральна

3

5

5

Центральна

4

5

6

Центральна

5

5

7

Центральна

6

5

8

Центральна

7

5

9

Центральна

8

5

10

Центральна

9

5

11

Центральна

11

5

12

Центральна

12

5

13

Центральна

13

5

14

Центральна

15

5

15

Центральна

17

5

16

Центральна

21

5

17

Центральна

23

5

18

Центральна

25

5

19

Центральна

33

5

20

Центральна

35

5

21

Центральна

37

5

22

Центральна

39

5

23

Центральна

45

5

24

Центральна

47

5

25

Центральна

49

5

26

Центральна

51

5

27

Центральна

53

5

28

Ентузіастів

1

5

29

Ентузіастів

3

5

30

Ентузіастів

4

5

31

Ентузіастів

5

5

32

Ентузіастів

6

5

33

Ентузіастів

8

5

34

Ентузіастів

9

5

35

Ентузіастів

10

5

36

Ентузіастів

18

5

37

Ентузіастів

20

5

38

Ентузіастів

22

5

39

Шахтарська

4

4

40

Шахтарська

10

5

41

Шахтарська

12

5

42

Шахтарська

14

5

43

Шахтарська

16

5

44

Шахтарська

20

5

45

Шахтарська

22

5

46

Шахтарська

30

5

47

Шахтарська

32

5

48

Шахтарська

34

5

49

Шахтарська

40

5

50

Шахтарська

42

5

Об'єкт конкурсу №3

1

Центральна

12-а

9

2

Центральна

12-б

9

3

Центральна

12-в

9

4

Центральна

14

9

5

Центральна

16

9

6

Центральна

43

9

7

Центральна

55

9

8

Набережна

14

9

9

Ентузіастів

21

9

10

Ентузіастів

27

9

11

Героїв праці

15

9

12

Героїв праці

19

9

13

Героїв праці

21

9

14

Молодіжна

2

9

15

Молодіжна

3

9

16

Молодіжна

4

9

17

Зелена

1

9

  1. Технічна характеристика об’єктів конкурсу (групи будинків) наведена у додатку № 2 до конкурсної документації (додається).

 

  1. Критерії оцінки конкурсних пропозицій:

Конкурсні пропозиції учасників оцінюються за наступними критеріями:

Критерій оцінки

Критерій оцінювання

ціна послуги, що включає відповідно до статті 12 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», зокрема, витрати на утримання і проведення ремонту спільного майна у багатоквартирному будинку та його прибудинкової території, винагороду управителю з розрахунку на 1 кв.м загальної площі об’єкта конкурсу

Максимальна кількість балів – 50 балів.

Оцінювання пропозицій здійснюється по кожному будинку, що входить до об’єкту конкурсу (групи будинків), окремо.

Максимально можливу кількість балів щодо певного будинку (50 балів) отримує учасник, який запропонував найнижчу ціну послуги для цього будинку.

Бали інших учасників щодо цього ж будинку розраховуються за формулою:

Бал(n учасника) = Цмін / Ц(n учасника) х 50.

Де: Бал(n учасника) – кількість балів, що отримує n учасник;

Цмін - найнижча ціна послуги для цього будинку, із запропонованих учасниками, грн.;

Ц(n учасника) – ціна послуги для цього ж будинку, запропонована n учасником, грн.

У зв’язку з тим, що кожен об’єкт конкурсу складається з групи будинків, оцінювання конкурсних пропозицій за критерієм «ціна послуги» здійснюється шляхом додавання балів, визначених окремо за кожним багатоквартирним будинком. Оскільки максимальна кількість балів під час оцінювання критерію, згідно з Порядком затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 року №150, не повинна перевищувати 50 балів, здійснюється коригування отриманих учасниками балів шляхом поділу на кількість будинків, що входять до одного об’єкту конкурсу.

рівень забезпеченості Учасника матеріально-технічною базою

Максимальна кількість балів – 15 балів.

Оцінюється стан учасника конкурсу щодо наявності вантажного та спеціалізованого транспорту (вантажні автомобілі, автовишки, трактори та ін.) і спеціалізованого обладнання (бульдозер, екскаватор та ін.), комп’ютерної техніки, іншого обладнання, адміністративних та виробничих приміщень, програмного забезпечення, що підтверджують спроможність надавати послуги з управління у повному обсязі групою будинків, що входять до переліку, на який учасник конкурсу подав відповідні конкурсні пропозиції, (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).

наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання та досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців);

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється наявність персоналу відповідної кваліфікації, знання і досвід роботи працівників ( з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців, що підтверджують спроможність надавати послуги з управління, у повному обсязі, групою будинків, що входять до переліку, на який учасник конкурсу подав відповідні конкурсні пропозиції та відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

фінансова спроможність Учасника

Максимальна кількість балів – 15 балів.

Оцінюється наявність бухгалтерських та інших документів, що підтверджують наявність фінансових ресурсів для забезпечення розрахунків за надані послуги з управління багатоквартирним будинком (заробітна плата, податки, тощо), групі будинків, що входять до переліку, на який учасник конкурсу подав відповідні конкурсні пропозиції, у розмірі 50% від місячного нарахування протягом 1,5 місяця;

(з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»).

наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється наявність досвіду роботи учасника конкурсу з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства (з урахуванням досвіду засновників):

менше 1 року-0 балів;

від 1 до 5 років-3 бали;

більше 5 років-10 балів.

 

Оцінювання здійснюється за бальною системою.

Максимальна кількість балів дорівнює 100.

Переможцем конкурсу визначається його Учасник, що набрав максимальну кількість балів щодо об’єкта конкурсу(групи будинків).

 У разі, коли у конкурсі взяв участь тільки один Учасник і його пропозиція не була відхилена, він оголошується переможцем конкурсу.

Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується усіма членами комісії, що брали участь у голосуванні.

У разі відмови переможця конкурсу від підписання договору про надання послуги або неукладення договору з його вини у встановлений термін, конкурсна комісія може визначити переможцем учасника, що набрав максимальне число балів за оцінюванням з числа інших поданих конкурсних пропозицій або оголосити повторний конкурс.

 

8. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів (оригінали або засвідчені в установленому законодавством порядку їх копії), які подаються Учасниками конкурсу для їх оцінювання.

Для участі у конкурсі Учасники подають конкурсну пропозицію.

У складі конкурсної пропозиції Учасники подають:

  • копiю Статуту Учасника або іншого установчого документу. Якщо у конкурсі приймає участь відокремлений структурний підрозділ юридичної особи, цей Учасник має додатково надати в складі його конкурсної пропозиції копію Статуту або іншого установчого документу головного підприємства (організації);

  • копію витягу з реєстру платників податків;

-документи, що підтверджують повноваження керівника та/або уповноваженої особи Учасника.

- оригінал листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення конкурсу;

- оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданої протягом не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття конкурсних пропозицій;

- розрахунок ціни послуги по кожному багатоквартирному будинку, що входить до об’єкту конкурсу (групи будинків);

 - копії Балансу підприємства (форма Ф-1 «Баланс»), звіту про фінансові результати (форма Ф-2 «Звіт про фінансові результати»), звіту про рух грошових коштів (форма Ф-3 «Звіт про рух грошових коштів»), фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва чи/або фінансового звіту засновника(-ів) підприємства, декларації про доходи або іншої фінансової звітності в залежності від виду оподаткування за останній звітний період.

У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник подає копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього та надає в складі конкурсної пропозиції інформацію про законодавчі підстави для їх ведення, складену в довільній формі;

- довідка в довільній формі, що містить інформацію про матеріально-технічний потенціал Учасника, необхідний для надання послуги, з визначенням переліку майна, рік випуску та % зносу, балансової належності (власне, орендоване, тощо) з обов’язковим наданням копій підтверджуючих документів;

- довідка у довільній формі про фінансову спроможність чи наявність коштів, необхідних для надання послуги з управління у повному обсязі не менше одного місяця з наданням копій підтверджуючих документів;

- довідка у довільній формі про наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, відомостей про освіту, отриманий фах чи спеціальність, займаної посади, стажу роботи у сфері житлово-комунального господарства, умови працевлаштування (постійна або інша форма), терміну укладання трудового договору з Учасником;

- відомості про досвід роботи у сфері надання житлово-комунальних послуг (враховуючи досвід засновників) з визначенням кількості років, місяців досвіду роботи та з обов’язковим наданням копій підтверджуючих документів (договорів, рішень тощо);

- копії документів, що підтверджують наявність та місцерозташування адміністративних, виробничих приміщень та матеріально-технічної бази.

Учасник конкурсу має право крім передбачених конкурсною документацією подавати у складі конкурсної пропозиції інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).

Конкурсна пропозиція подається по кожному об’єкту конкурсу (групі будинків) окремо.

Розрахунок ціни Учасник конкурсу подає у складі конкурсної пропозиції на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкту конкурсу (групи будинків), окремо.

Конкурсна пропозиція подається особисто чи через уповноважену належним чином особу або надсилається поштою конкурсній комісії у запечатаному конверті (пакеті).

Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається. На зворотному боці останньої сторінки конкурсної пропозиції місце її прошиття має бути заклеєно контрольним папірцем, ставиться дата та підпис керівника чи уповноваженої особи Учасника конкурсу з його розшифровкою та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.

Конкурсна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів в складі конкурсної пропозиції із визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.

Конкурсна пропозиція запечатується в одному конверті (пакеті), який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки Учасника конкурсу. На конверті (пакеті) повинно бути зазначено «На конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку», № об’єкта конкурсу (групи будинків), вказано повне найменування, місцезнаходження організатора конкурсу, дата та час проведення конкурсу, повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) Учасника конкурсу, його місцезнаходження (місце проживання), (у разі наявності різниці між юридичною адресою та фактичним місцезнаходженням Учасника - вказувати окремо кожну адресу), код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб), реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб), номери контактних телефонів Учасника, маркування «Не відкривати до 10 год. 00 хв. 22.05.2018 року».

Всі сторінки пропозиції мають містити відбитки печатки Учасника та підпис керівника або уповноваженої особи.

Копії документів, які подаються у складі конкурсної пропозиції, мають бути засвідчені написом «Згідно з оригіналом» та мати відбитки печатки Учасника та підпис керівника або уповноваженої особи.

Конкурсні пропозиції, отримані після закінчення строку їх подання, не розкриваються та повертаються Учасникам конкурсу, які їх подали.

 Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій.

Вимога щодо наявності печатки Учасника не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.

 

9. Надання організатором конкурсу роз’яснень щодо змісту конкурсної документації.

Конкурсна документація надається особисто або надсилається поштою організатором конкурсу його Учаснику протягом трьох робочих днів після надходження від Учасника заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб її надання.

 Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за десять календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз'ясненнями щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, на яке організатор надасть письмову відповідь, яку може оприлюднити на своєму офіційному веб-сайті.

Організатор конкурсу може провести збори його учасників з метою надання роз'яснень щодо змісту конкурсної документації.

 

10. Огляд учасниками конкурсу об’єктів конкурсу (групи будинків) та доступ до них відбудеться у строки:

Доступ до Об'єктів конкурсу за всіма групами будинків та огляд будинків буде проводитись з 21.04.2018 року по 21.05.2018 року з 10.00 до 16.00 години. У вихідні, святкові та неробочі дні огляд не проводиться.

Учасники конкурсу, що бажають взяти участь в огляді об’єктів конкурсу, письмово повідомляють про це секретаря конкурсної комісії не пізніше ніж за день до огляду.

 

11. Інформація про наявність чи відсутність заборгованості співвласників за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по кожному багатоповерховому будинку, які входять до об’єкту конкурсу (групи будинків) та інформація про наявність чи відсутність невиконаних зобов’язань щодо проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі по кожному багатоповерховому будинку, які входять до об’єктів конкурсу станом на 01.03.2018 року:

 

№ з/п

адреса

№ будинку

Сума заборгованності

Сума забов'язань

1

Літня

8

62,00

 

2

Літня

10

805,00

 

3

Літня

12

367,00

 

4

Літня

14

2104,00

 

5

Літня

16

0,00

 

6

Літня

18

888,00

 

7

Літня

20

0,00

 

8

Літня

41

15,00

 

9

Літня

43

0,00

 

10

Миру

36

0,00

 

11

Приморська

17

28893,00

 

12

Приморська

29

8167,00

 

13

Приморська

31

35,00

 

14

Героїв праці

5

23249,00

 

15

Героїв праці

9

19059,00

 

16

Героїв праці

13

23217,00

 

17

Центральна

3

36900,00

 

18

Центральна

4

12721,00

 

19

Центральна

5

53328,00

 

20

Центральна

6

47495,00

 

21

Центральна

7

18198,00

 

22

Центральна

8

70614,00

 

23

Центральна

9

13429,00

 

24

Центральна

11

8682,00

 

25

Центральна

12

11336,00

 

26

Центральна

13

22788,00

 

27

Центральна

15

26557,00

 

28

Центральна

17

25002,00

 

29

Центральна

21

14988,00

 

30

Центральна

23

41248,00

 

31

Центральна

25

20091,00

 

32

Центральна

33

37640,00

 

33

Центральна

35

27125,00

 

34

Центральна

37

24719,00

 

35

Центральна

39

45769,00

 

36

Центральна

45

48903,00

 

37

Центральна

47

34120,00

 

38

Центральна

49

26060,00

 

39

Центральна

51

58134,00

 

40

Центральна

53

15187,00

 

41

Ентузіастів

1

32568,00

 

42

Ентузіастів

3

75455,00

 

43

Ентузіастів

4

59096,00

 

44

Ентузіастів

5

44345,00

 

45

Ентузіастів

6

31699,00

 

46

Ентузіастів

8

24642,00

 

47

Ентузіастів

9

43577,00

 

48

Ентузіастів

10

40555,00

 

49

Ентузіастів

18

4447,00

 

50

Ентузіастів

20

69883,00

 

51

Ентузіастів

22

10710,00

 

52

Шахтарська

4

5495,00

 

53

Шахтарська

10

25384,00

 

54

Шахтарська

12

27487,00

 

55

Шахтарська

14

11148,00

 

56

Шахтарська

16

21233,00

 

57

Шахтарська

20

14754,00

 

58

Шахтарська

22

20551,00

 

59

Шахтарська

30

20885,00

 

60

Шахтарська

32

45744,00

 

61

Шахтарська

34

21152,00

 

62

Шахтарська

40

10566,00

 

63

Шахтарська

42

29193,00

 

64

Центральна

12-а

28616,00

2870,00

65

Центральна

12-б

37389,00

7575,00

66

Центральна

12-в

24912,00

14165,00

67

Центральна

14

33103,00

8463,00

68

Центральна

16

21570,00

15453,00

69

Центральна

43

14883,00

 

70

Центральна

55

58612,00

 

71

Набережна

14

64936,00

6491,00

72

Ентузіастів

21

95184,00

 

73

Ентузіастів

27

138607,00

 

74

Героїв праці

15

64508,00

 

75

Героїв праці

19

106083,00

10780,00

76

Героїв праці

21

149033,00

34760,00

77

Молодіжна

2

74271,00

22015,00

78

Молодіжна

3

36175,00

 

79

Молодіжна

4

57785,00

25434,00

80

Зелена

1

50330,00

 

12. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій – 21.05.2018 р. до 17.00 год. Пропозиції надаються за адресою: 71630, пр. Ентузіастів, буд.11, каб. 6, м. Дніпрорудне, Василівський район, Запорізька область, Україна.

Пропозиції повинні бути доставлені організатору конкурсу у встановлений строк будь-яким зручним Учаснику способом (поштою, особисто або через уповноважену належним чином особу).

13. Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями Учасників відбудеться 22.05.2018 року о 10-00 годині, за адресою: 71630, пр.Ентузіастів, буд. 11, зала засідань виконавчого комітету Дніпрорудненської міської ради, м. Дніпрорудне, Василівський район, Запорізька область, Україна.

Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями здійснюється в присутності Учасників конкурсу, що подали конкурсні пропозиції, або уповноважених ними осіб.

Відсутність Учасника конкурсу або його уповноваженого представника під час процедури розкриття конкурсних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його конкурсної пропозиції.

 

 

Поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку

Додаток №1

 

Поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі:

Характеристика

1) поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження.

За необхідності

(5% від загального обсягу)

Фундаменти та підвальні приміщення:

 

-ремонт та відновлення в деяких місцях вимощення, що осіло (розбирання цементних/ асфальтних покриттів вручну, улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по щебеневiй та пiщанiй основi площею до 20 м2, готування важких кладкових цементних розчинiв);

площа відмосток,м2

Стіни:

 

-розчищення від старого розчину та герметизація (ущільнювачами та мастиками) стиків великоблокових та великопанельних стін (ремонтно-відновлювальна герметизація стиків стінових панелей методом поверхневої герметизації без прокладання скло - тканини при ширині стику 200 мм);

довжина стиків, мп

Фасади будівель:

 

-ремонт ґанків (установлення монтажних виробів масою до 20 кг (опори) , фарбування металевих виробів, улаштування цементної стяжки);

кількість під’їздів, шт

-ремонт цоколю (ремонт гладких фасадів по каменю та бетону з землі цементно - вапняним розчином, готування важких опоряджувальних цементних розчинів, фарбування простих фасадів перхлорвініловими фарбами) ;

площа цоколю, м2

Перекриття / підлоги:

 

-вибірковий ремонт та виправлення вибоїн у бетонних та цементних підлогах розчином, а в плиткових підлогах - новими плитками (улаштування цементної стяжки, заміна покриття з керамічних плиток);

площа перекриття, м2

Дахи та покрівлі:

 

-частковий ремонт покрівлі із рулонних матеріалів (ремонт покрівель в один шар з рулонних матеріалів із застосуванням газопламеневих паяльників, ремонт примикань до стін і парапетів з рулонних покрівельних матеріалів);

площа покрівлі, м2

-заміна окремих плиток в етернітовій, черепичній або шиферній покрівлі ( ремонт окремих місць покриття з азбоцементних листів, заміна решетування, розбирання поясків, сандриків, жолобів, улаштування з листової сталі поясків, сандриків, жолобів підвіконних відливів);

площа покрівлі, м2

-частковий ремонт настінних жолобів, карнизних звисів та водостічних труб ( розбирання водостічних труб (жолобів, звисів з автовишки), улаштування водостічних труб (жолобів, звисів)) ;

довжина жолобів / водостічних труб, мп

-заміна або ремонт слухових вікон або спеціальних люків (виходів на дах) з виготовленням приставних сходів, драбин тощо, ремонт зовнішніх пожежних сходів (ремонт прямокутних слухових вікон);

кількість слухових вікон, шт

Сходи:

 

-забивання вибоїн у бетонних східцях сходів та на площадках (улаштування цементної стяжки по бетонній основі);

кількість сходових клітин / площа сходових клітин та площадок, м2

-ремонт перил та поручнів (ремонт прямої частини дерев’яного поручня з фарбуванням) ;

Довжина перил / поручнів, мп

Прорізи:

 

-ремонт та заміна окремих дверних блоків (виправка, укріплення та пристрожка чверті дерев’яних дверних коробок, ремонт дверних полотен) ;

Кількість дверей в місцях загального користування та допоміжних приміщеннях будинку (сходова клітина,входи в під’їзди, виходи на техповерх, покрівлю, входи в підвал та ін..)

-дрібний ремонт віконних блоків (ремонт віконних рам з виготовленням елементів по розміру та профілю);

Кількість вікон в місцях загального користування та допоміжних приміщеннях будинку, шт

-заміна розбитого пошкодженого віконного та дверного скла в допоміжних приміщеннях будинку та місцях загального користування (виїмка розбитого скла, скління дерев’яних рам на штапиках);

Кількість вікон / площа вікон в місцях загального користування та допоміжних приміщеннях будинку, шт.,/ м2

Централізоване водопостачання:

 

-часткова заміна трубопроводу при усуненні нещільностей, витоків (демонтаж трубопроводів водопостачання з труб стальних водогазопровідних діаметром 50 мм, прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) діаметром 50 мм);

Довжина трубопроводу, мп

-ремонт та заміна запірної арматури ( кульових кранів, вентилів, засувок та ін.)(демонтаж вентилів діаметром до 50 мм, встановлення вентилів діаметром до 50 мм);

Кількість запірної арматури на системі за наявними типами: вентилів / кульових кранів / засувок, шт.

Централізоване водовідведення:

 

-часткова заміна трубопроводу при усуненні нещільностей, витоків (розбирання трубопроводів з труб чавунних каналізаційних діаметром понад 50 до 150 мм, прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм, монтаж ревізії, муфти);

Довжина трубопроводу, мп

Різні роботи:

 

- дрібний ремонт сміттєпроводу (монтаж дрібних металоконструкцій);

Кількість сміттєпроводів, шт

-ремонт лав, тощо (улаштування дощатих покриттів лавочки, фарбування за 2 рази раніше пофарбованих стальних труб, олійне фарбування раніше пофарбованих лав)

Кількість лав ,шт

2) поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності), (демонтаж схованої електропроводки, прокладання проводів при схованій проводці, пробивання борозен в бетонних стінах та підлогах, замазування стін окремими місцями).

За необхідності

Електроосвітлення та силові проводки:

 

-заміна та встановлення електричних пристроїв ( патронів, розеток тощо) в сходових клітках, підвалах та службових приміщеннях (демонтаж патронів / розетки, підвісів, монтаж патрона підвісного для ламп розжарювання/ розетки)

Кількість патронів , шт

-часткова заміна проводки та арматури до введення в квартири, (демонтаж схованої електропроводки, прокладання проводів при схованій проводці, пробивання борозен в бетонних стінах та підлогах);

Довжина проводки, мп

-ремонт та заміна запобіжників, автоматичних вимикачів, пакетних перемикачів ввідно-розподільних пристроїв та іншого супутнього обладнання (встановлення вимикачів та перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 25 А, монтаж запобіжника);.

Кількість запобіжників, автоматичних вимикачів, шт

Додаток №2 до конкурсної документації з проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків міста Дніпрорудне.xls

 

Виконавчий комітет Дніпрорудненської міської ради



Дата розміщення - 20.04.2018 09:29
Переглядів- 712