Міський Конкурс з соціальної реклами на екологічну тематику!

З метою покращення екологічної ситуації міста, виявлення серед молоді групи лідерів, здатних нестандартно мислити і самостійно приймати рішення, Дніпрорудненська міська рада оголошує «Конкурс з соціальної реклами на екологічну тематику».

На конкурс приймаються роботи, у двох відповідних номінаціях:

Номінація 1 – Соціальна реклама щодо сортування сміття: «СОРТУЙ ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО!».

Номінація 2 – Соціальна реклама щодо поводження з безхазяйними відходами у місті: «НЕ СМІТИ! ТВОЄ МІСТО ТА ТВОЯ КРАЇНА ПОЧИНАЄТЬСЯ З ТЕБЕ!».

До участі в конкурсі допускаються студенти та учнівська молодь починаючи з 6-го класу.

Роботи приймаються у форматі плаката, цифрова версія: JPEG, JPEG 2000, PNG. Роботи повинні бути оригінальними, які раніше не оприлюднювалися.

Плакат – це помітне, як правило, великоформатне зображення, яке супроводжується коротким текстом та зроблене в агітаційних, рекламних, інформаційних або навчальних цілях. У сучасному дизайні плакат сприймається як «зведене в чітку візуальну формулу повідомлення, призначене сучасникові для висновків і конкретних дій».

Плакат має бути помітним на відстані, зрозумілим і добре сприйматися глядачем. У плакаті часто використовуються художня метафора, різномасштабні фігури, зображення подій, контурне позначення предметів. Для тексту важливими є шрифт, розташування, колір. У плакатах використовується також фотографія в поєднанні з малюнком та живописом.

У контексті конкурсу соціальної реклами на екологічну тематику у плакаті необхідно показати важливість роздільного збору твердих побутових відходів як загалом, так і за окремими фракціями – макулатура, пет-пляшка, пластик, відпрацьовані батарейки тощо. Також плакат має наголошувати на збереження навколишнього середовища від забруднення та засмічення.

Процедура проведення конкурсу передбачає три етапи. Перший етап – підготовка конкурсних робіт. Для участі у конкурсі необхідно подати анкету учасника конкурсу та роботу у форматі плаката (цифрова версія: JPEG, JPEG 2000, PNG) в термін до 31 грудня 2018 року на адресу конкурсної комісії: press@dnrada.gov.ua (обов'язково вказівка в темі листа «Конкурс соціальної реклами на екологічну тематику») або в оригінальному вигляді за адресою: м. Дніпрорудне, пр. Ентузіастів, 11, другий поверх, каб. 25. Другий етап – розгляд конкурсних робіт членами конкурсної комісії. Третій етап – визначення переможців Конкурсу. За результатами розгляду та обговорення конкурсних робіт конкурсна комісія визначає переможців конкурсу за зазначеними номінаціями.

Переможці за рішенням журі нагороджуються почесними грамотами та подарунками за зайняте перше, друге та третє місця. У кожній номінації роботи переможців розміщуються на 1 біл-борді і на 50 плакатах для розповсюдження в громадських місцях.

Детальнішу інформацію про умови конкурсу можна дізнатися за телефоном (061) 7- 61-29 – спеціаліст І категорії з питань благоустрою Сірівля Вікторія Вікторівна.

Запрошуємо всіх! Це допоможе зробити наше місто кращим та більш охайним!

 

Терміни проведення МІСЬКОГО конкурсу З СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ НА ЕКОЛОГІЧНУ ТЕМАТИКУ

Перший етап Конкурсу

Початок прийому робіт - 16 жовтня 2018 року

Кінцевий термін прийому робіт - 31 грудня 2018 року

Другий етап Конкурсу

Розгляд робіт та їх оцінювання - 01 січня – 24 січня 2019 року

Третій етап Конкурсу

Оголошення переможців шляхом оприлюднення результатів Конкурсу на сайті міської ради - 25 січня 2019 року

АНКЕТА УЧАСНИКА КОНКУРСУ.doc



Дата розміщення - 17.10.2018 22:49
Переглядів- 69