Зміна діючих тарифів на послуги з вивезення побутових відходів

ІНФОРМАЦІЯ

До відома мешканців житлових будинків м. Дніпрорудне

 

Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 р. №390, КУП «Наш дім» ДМР доводить до Вашого відома, що підприємством планується зміна діючих тарифів на послуги з вивезення побутових відходів шляхом їх повного перегляду.

  1. Загальний розмір тарифів на послуги твердих побутових відходів:

    № з/п

    Тариф на послуги з вивезення побутових відходів

    для мешканців житлових будинків обладнаних сміттєпроводами

    для мешканців житлових будинків не обладнаних сміттєпроводами

    1

    Витрати за елементами, грн./м3:

     

     

    1.1.

    матеріальні витрати

    43,6675

    45,4396

    1.2.

    витрати на оплату праці з відрахуваннями

    27,0974

    27,0974

    1.3.

    інші прямі витрати

    5,9806

    5,9806

    1.4.

    накладні витрати

    58,6766

    58,6766

    2

    Планова собівартість послуг, грн./м3

    в тому числі:

    135,4221

    137,1942

     

    збирання

    -

    1,7721

     

    перевезення

    98,1757

    98,1757

     

    захоронення

    37,2464

    37,2464

    3

    Прибуток

    10,8338

    10,9756

    4

    ПДВ 20%

    29,2512

    29,6340

    5

    Тариф, грн./м3

    175,5071

    177,81

    6

    Річна норма надання послуг з вивезення побутових відходів в розрахунку на 1-го мешканця, м3

    1,3

    1,3

    7

    Вартість послуг з вивезення побутових відходів в розрахунку на 1-го мешканця у місяць, грн.

    19,01

    19,26

  2. Періодичність надання послуг:

  • утримання контейнерів для збирання побутових відходів (фарбування) – 1 раз на рік;

  • вивезення побутових відходів контейнеровозом – 5 разів на тиждень (5-ти поверхові будинки);

  • вивезення побутових відходів машиною із заднім завантаженням – 3 рази на тиждень (9-ти поверхові будинки);

  • обслуговування полігону ТПВ – щоденно;

  • захоронення побутових відходів на полігоні ТПВ – по мірі заповнення зони розвантаження відходів.

  1. Обґрунтування причин зміни тарифу:

Нині діючі тарифи КУП «Наш дім» ДМР на послуги з вивезення побутових відходів були затверджені рішенням виконавчого комітету Дніпрорудненської міської ради від 16 грудня 2014 р. № 188 для населення. За час дії затверджених тарифів відбулись цінові зміни його складових у бік збільшення, а саме вартість паливно-мастильних матеріалів на загальнодержавному рівні зросла у 1,6 раз, що ніяким чином не залежить від діяльності підприємства. Так вартість бензину на теперішній час 28,2 за літр проти 16,80грн., що в 1,7 раз більше та вартість дизпалива становить 26,52грн. за 1 л. проти 17,29 грн., передбачених у тарифі, що у 1,5 рази більше.

Змінився розмір мінімальної заробітної плати відповідно до вимог чинного законодавства. В діючому тарифі витрати на оплату праці були розраховані виходячи із середньої мінімальної заробітної плати 884 грн., в плановому тарифі 2018 року витрати на оплату праці розраховані виходячи із мінімальної заробітної плати 3723грн., тобто дана складова собівартості збільшилась в 4,2 рази.

Збільшився розмір екологічного податку. В порівнянні з діючим тарифом екологічний податок збільшився на 303,3тис.грн., за рахунок зміни коефіцієнта до ставок податку, який встановлюється в залежності від міста (зони) розміщення відходів в навколишньому природному середовищу з 1 на 3 та збільшення ставки податку у 2018 році на 11,2% згідно Податкового кодексу України.

Збільшилась вартість запасних частин та комплектуючих матеріалів на 67%.

В наслідок вище перелічених факторів одержані доходи підприємством від реалізації послуг з вивезення побутових відходів не покривають в повному обсязі витрати на їх виробництво. За результатом роботи підприємства за 2017 рік фінансовий результат від надання послуг з перевезення та захоронення ТПВ склав збитки 517,1 тис.грн., відсоток відшкодування затвердженого тарифу собівартості складає 58,6%. В даній ситуації, внаслідок обмеженості обігових коштів, підприємство не має можливості проводити своєчасні ремонти сміттєзбиральної техніки та купувати у необхідній кількості паливо-мастильні матеріали, що призводить до порушення графіку вивезення побутових відходів та зниження якісних та кількісних показників наданих послуг.

Тому для приведення затверджених тарифів до рівня економічно обґрунтованих витрат, підприємством було зроблено новий розрахунок тарифів на послуги з вивезення побутових відходів. 

Категорія споживачів

Діючий тариф, грн./м3

Плановий тариф, грн./м3

% підвищення тарифу

для мешканців житлових будинків обладнаних сміттєпроводами

67,15

175,51

261,4

для мешканців житлових будинків не обладнаних сміттєпроводами

67,60

177,81

263,0

 

Зауваження та пропозиції приймаються у письмовій формі протягом 10 календарних днів з дня публікації даного повідомлення за адресою: м. Дніпрорудне, пр.Ентузіастів 11, III поверх, каб. № 32 (керівництву КУП «Наш дім» ДМР).

 

Директор КУП «Наш дім» ДМР

О.О. Біленький

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

До відома підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів господарювання м.Дніпрорудне

 

Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 р. №390, КУП «Наш дім» ДМР доводить до Вашого відома, що підприємством планується зміна діючих тарифів на послуги з вивезення побутових відходів шляхом їх повного перегляду.

  1. Загальний розмір тарифів на послуги твердих побутових відходів:

    № з/п

    Тариф на послуги з вивезення побутових відходів

    для суб'єктів, у власності яких знаходяться контейнери для збирання побутових відходів або які знаходяться у житлових будинках обладнаних сміттєпроводами

    для суб'єктів, які не мають у власності контейнери для збирання побутових відходів або які знаходяться у житлових будинках не обладнаних сміттєпроводами

    1

    Витрати за елементами, грн./м3:

     

     

    1.1.

    матеріальні витрати

    43,6675

    45,4396

    1.2.

    витрати на оплату праці з відрахуваннями

    27,0974

    27,0974

    1.3.

    інші прямі витрати

    5,9806

    5,9806

    1.4.

    накладні витрати

    58,6766

    58,6766

    2

    Планова собівартість послуг, грн./м3

    в тому числі:

    135,4221

    137,1942

     

    збирання

    -

    1,7721

     

    перевезення

    98,1757

    98,1757

     

    захоронення

    37,2464

    37,2464

    3

    Прибуток:

     

     

     

    для бюджетних установ

    16,2507

    16,4634

     

    для інших споживачів

    33,8555

    34,2985

    4

    ПДВ 20%

     

     

     

    для бюджетних установ

    30,3346

    30,7315

     

    для інших споживачів

    33,8556

    34,2881

    5

    Плановий тариф, грн./м3

     

     

     

    для бюджетних установ

    182,01

    184,39

     

    для інших споживачів

    203,13

    205,79

  2. Періодичність надання послуг:

  • утримання контейнерів для збирання побутових відходів (фарбування) – 1 раз на рік;

  • вивезення побутових відходів контейнеровозом – 5 разів на тиждень (5-ти поверхові будинки);

  • вивезення побутових відходів машиною із заднім завантаженням – 3 рази на тиждень (9-ти поверхові будинки);

  • обслуговування полігону ТПВ – щоденно;

  • захоронення побутових відходів на полігоні ТПВ – по мірі заповнення зони розвантаження відходів. 

  1. Обґрунтування причин зміни тарифу:

Нині діючі тарифи КУП «Наш дім» ДМР на послуги з вивезення побутових відходів були затверджені рішенням виконавчого комітету Дніпрорудненської міської ради від 16 грудня 2014 р. №189 для підприємств, установ, організацій та інших суб’єктів господарювання. За час дії затверджених тарифів відбулись цінові зміни його складових у бік збільшення, а саме вартість паливно-мастильних матеріалів на загальнодержавному рівні зросла у 1,6 раз, що ніяким чином не залежить від діяльності підприємства. Так вартість бензину на теперішній час 28,2 за літр проти 16,80грн., що в 1,7 раз більше та вартість дизпалива становить 26,52грн. за 1 л. проти 17,29 грн., передбачених у тарифі, що у 1,5 рази більше.

Змінився розмір мінімальної заробітної плати відповідно до вимог чинного законодавства. В діючому тарифі витрати на оплату праці були розраховані виходячи із середньої мінімальної заробітної плати 884 грн., в плановому тарифі 2018 року витрати на оплату праці розраховані виходячи із мінімальної заробітної плати 3723грн., тобто дана складова собівартості збільшилась в 4,2 рази.

Збільшився розмір екологічного податку. В порівнянні з діючим тарифом екологічний податок збільшився на 303,3тис.грн., за рахунок зміни коефіцієнта до ставок податку, який встановлюється в залежності від міста (зони) розміщення відходів в навколишньому природному середовищу з 1 на 3 та збільшення ставки податку у 2018 році на 11,2% згідно Податкового кодексу України.

Збільшилась вартість запасних частин та комплектуючих матеріалів на 67%.

В наслідок вище перелічених факторів одержані доходи підприємством від реалізації послуг з вивезення побутових відходів не покривають в повному обсязі витрати на їх виробництво. За результатом роботи підприємства за 2017 рік фінансовий результат від надання послуг з перевезення та захоронення ТПВ склав збитки 517,1 тис.грн., відсоток відшкодування затвердженого тарифу собівартості складає 58,6%. В даній ситуації, внаслідок обмеженості обігових коштів, підприємство не має можливості проводити своєчасні ремонти сміттєзбиральної техніки та купувати у необхідній кількості паливо-мастильні матеріали, що призводить до порушення графіку вивезення побутових відходів та зниження якісних та кількісних показників наданих послуг.

Тому для приведення затверджених тарифів до рівня економічно обґрунтованих витрат, підприємством було зроблено новий розрахунок тарифів на послуги з вивезення побутових відходів. 

№ з/п

Група споживачів

Діючий тариф, грн./м3

Плановий тариф, грн./м3

підвищення тарифу

для суб'єктів, у власності яких знаходяться контейнери для збирання побутових відходів або які знаходяться у житлових будинках обладнаних сміттєпроводами

1

Бюджетні установи

68,98

182,01

263,9 %

2

Інші споживачі

74,84

203,13

271,4%

для суб'єктів, які не мають у власності контейнери для збирання побутових відходів або які знаходяться у житлових будинках не обладнаних сміттєпроводами

1

Бюджетні установи

69,45

184,39

265,5 %

2

Інші споживачі

75,37

205,79

273,0%

Зауваження та пропозиції приймаються у письмовій формі протягом 10 календарних днів з дня публікації даного повідомлення за адресою: м. Дніпрорудне, пр.Ентузіастів 11, III поверх, каб. № 32 (керівництву КУП «Наш дім» ДМР).

 

 

Директор КУП «Наш дім» ДМР

О.О. Біленький



Дата размещения - 26.04.2018 12:35
просмотров - 82