Монетизація субсидій

Шановні клієнти! 

Повідомляємо про те, що Ощадбанк є уповноваженим банком з монетизації субсидій згідно з Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, зі змінами та доповненнями та постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2019 № 62.

 

Якщо субсидію оформлено: 

до 31 грудня 2018 року, то з березня 2019 року субсидіант отримає призначену житлову субсидію в готівковій формі через Ощадбанк на поточний рахунок, для виплати соціальної допомоги/депозитів/заробітної плати або через систему термінових платежів «Швидка копійка». Ощадбанк. 

Рахунки за комунальні послуги будуть надходити в повному обсязі, без урахування субсидії, і субсидіантам необхідно самостійно і своєчасно оплачувати комунальні послуги, використовуючи отримані кошти. Кошти, які залишаться після сплати комунальних послуг (заощаджені за рахунок економного споживання житлово-комунальних послуг), можна витрачати на власний розсуд. 

після 1 січня 2019 року, то з лютого субсидіант отримає безготівкову грошову субсидію через Ощадбанк. 

Ощадбанк здійснюватиме персоніфікований облік субсидіантів та коштів, які надходять для виплати субсидій. На підставі реєстрів нарахованих сум платежів за спожиті комунальні послуги, які буде отримано від постачальників комунальних послуг, Ощадбанк здійснюватиме переказ коштів, що надійшли для виплати субсидій, на рахунки постачальників комунальних послуг. Заощаджені кошти за весь опалювальний сезон субсидіант отримає в червні на поточний рахунок, відкритий автоматично в Ощадбанку.

Звертаємо вашу увагу 

Щодо інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії, слід звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, телефонувати на урядову «гарячу лінію» (1545) або подати звернення на сайті урядового контактного центру www.ukc.gov.ua

Щодо інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати потрібно звертатись до постачальників комунальних послуг

Щодо призначення часу для відвідування Ощадбанку з метою отримання житлової субсидії в готівковій формі необхідно здійснити реєстрацію на сайті https://www.oschadbank.ua/ua/sd або в Контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).

 

Інформація для субсидіантів, які не є пенсіонерами та яким субсидії було призначено до 31 грудня 2018 року 

Повідомляємо про те, що Ощадбанк є уповноваженим банком з монетизації субсидій згідно з Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, зі змінами та доповненнями та постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2019 № 62. 

Для зручності всім субсидіантам, які не є пенсіонерами, необхідно перед відвідуванням банку ПРОЙТИ РЕЄСТРАЦІЮ на офіційному сайті https://www.oschadbank.ua/ua/sd або через Контакт-центр Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних або мобільних телефонів по території України). Це дасть субсидіанту змогу самостійно обрати найближче відділення, зручний час та дату для отримання субсидії без черг. 

Звертаємо вашу увагу 

Щодо інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії, слід звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, телефонувати на урядову «гарячу лінію» (1545) або подати звернення на сайті урядового контактного центру www.ukc.gov.ua

Щодо інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати потрібно звертатись до постачальників комунальних послуг. 

Щодо процедури виплати субсидії через систему «Швидка копійка» Ощадбанку або на поточні рахунки, відкриті в Ощадбанку, та порядку призначення зустрічей на відвідування відділень Ощадбанку потрібно звертатись до Контакт-центру Ощадбанку, тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України). 

У разі, якщо субсидіант, не одержує пенсію в Ощадбанку, житлова субсидія в готівковій формі, буде перерахована на пенсійний рахунок, відкритий в обслуговуючому банку, або виплачена АТ «Укрпошта».

 

З 12 березня клієнти, яким субсидії було призначено до 31 грудня 2018 року, зможуть отримати субсидії у грошовій формі

Для субсидіантів, які не є пенсіонерами 

Отримати субсидію ця категорія субсидіантів зможе з 12 числа кожного місяця. Для отримання потрібні лише паспорт та ідентифікаційний код. 

Якщо субсидіант, який не є пенсіонером, не має  поточного рахунку в Ощадбанку, Міністерство соціальної політики надішле адресне повідомлення про суму призначеної субсидії та механізм її виплати через Ощадбанк.  

Підкреслюємо, що для зручності необхідно перед відвідуванням банку ПРОЙТИ РЕЄСТРАЦІЮ на офіційному сайті https://www.oschadbank.ua або в Контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України). Це дасть субсидіанту змогу самостійно обрати найближче відділення, зручний час та дату для отримання субсидії без черг. 

При отриманні першої субсидії в грошовій формі через систему грошових переказів «Швидка копійка» субсидіанту буде запропоновано відкрити поточний рахунок. Це дасть змогу при зарахуванні подальших субсидій отримувати від Ощадбанку SMS про надходження субсидії (за умови активованої послуги SMS-банкінгу). Не потрібно буде кожного разу відвідувати відділення для отримання субсидії – вона буде автоматично зараховуватись банком на картку; отримуючи субсидію на картку, клієнт матиме змогу знімати кошти в будь-якому банкоматі, а також зручно та своєчасно оплачувати комунальні послуги в мобільному або інтернет-банкінгу «Ощад 24/7». 

При цьому якщо субсидіант, який не є пенсіонером, вже має поточний рахунок в Ощадбанку для виплати соціальної допомоги/депозитів/заробітної плати, субсидію автоматично буде зараховано саме на цей рахунок, і Ощадбанк надішле SMS про її надходження (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу). 

Для субсидіантів – пенсіонерів 

Зазначаємо, що субсидіантам-пенсіонерам НЕ ПОТРІБНО додатково реєструватись для отримання субсидії. Пенсіонери-субсидіанти отримають субсидію одночасно з пенсією через Укрпошту або на свій банківський пенсійний рахунок у звичайні строки (в Ощадбанку чи іншому банку, в якому вони зазвичай отримують пенсію). Субсидіанти-пенсіонери, які отримують пенсію в Ощадбанку, отримають від банку SMS про надходження субсидії (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу). 

Клієнти всіх категорій, яким субсидію було призначено до 31 грудня 2018 року, отримуватимуть субсидію у грошовій формі з березня 2019 року. Рахунки за комунальні послуги надходитимуть в повному обсязі без урахування субсидії, і субсидіант має самостійно і своєчасно оплачувати їх, використовуючи отримані кошти. Кошти, які в нього залишаться після отримання субсидії та оплати комунальних послуг (заощаджені за рахунок економного споживання послуг), він зможе витрачати на власний розсуд. 

Довідково: 

Щодо інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії, субсидіантам слід звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, телефонувати на урядову «гарячу лінію» (1545) або подавати звернення на сайті урядового контактного центру www.ukc.gov.ua

Щодо інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати субсидіанти можуть звертатись до постачальників комунальних послуг. 

Щодо реєстрації для відвідування відділення та механізму отримання виплат потрібно звертатись до Контакт-центру Ощадбанку, тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).



Дата размещения - 13.03.2019 08:19
просмотров - 61