Розділи

Головна


Міський голова

Міська влада

Документи

Звіти про відстеження регуляторних актів

ЗВІТ
про результати відстеження результативності регуляторного акту

 

1. Назва регуляторного акту – рішення виконкому Дніпрорудненської міської ради 21 липня 2010 року № 174 «Про затвердження КУП «Наш дім» ДМР норм надання послуг з вивезення побутових відходів підприємствам, установам та організаціям м. Дніпрорудне».

2. Виконавець заходів з відстеження – апарат виконкому Дніпрорудненської міської ради.

3. Цілі прийняття акта - впорядкування норм надання послуг з вивезення побутових відходів шляхом перегляду норм їх накопичення та забезпечення належного санітарного стану у місті.

4. Строк виконання заходів з відстеження – через три роки після проведення повторного відстеження результативності регуляторного акту

5. Тип відстеження – періодичне

6. Методи одержання результатів відстеження:

- аналіз статистичної звітності комунального унітарного підприємства «Наш дім» Дніпрорудненської міської ради за 2014 рік;

- аналіз інформації КУП «Наш дім» ДМР - виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів про кількість укладених договорів на надання відповідних послуг;

- аналіз обсягів та вартості наданих послуг з вивезення твердих побутових відходів;

7. Дані, на основі яких відстежувалася результативність:

- інформація КУП «Наш дім» ДМР про кількість укладених договорів на надання послуг з вивезення ТПВ станом на 01.01.2015 року;

- додаток до статистичної звітності КУП Наш дім» ДМР №1-ТПВ про поводження з твердими побутовими відходами (розділ I. Збирання та перевезення твердих побутових відходів (ТПВ) та результати аналізу її показників, проведеного планово-економічним відділом комунального підприємства за 2014 рік;

- податкова звітність КУП «Наш дім» ДМР «Податковий розрахунок збору за забруднення навколишнього природного середовища» за 2014 рік (додаток 4 до Податкової декларації екологічного податку);

- статистична звітність КУП «Наш дім» ДМР № 1-відходи «Утворення та поводження з відходами за 2014 рік».

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акту:

Найменування показників

Фактичні дані 

за 2009 рік

Фактичні дані

за 2010 рік

Фактичні дані 

за 2014 рік

1. Розмір надходжень до бюджету в частині перерахування збору за забруднення навколишнього природного середовища, тис. грн..

8,9

10,3

 67, 4

2. Кількість суб’єктів господарювання, з якими укладені договори на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, одиниць

194

219

260

3. Розмір коштів та час, які витрачаються суб’єктами господарювання для виконання вимог регуляторного акту:

- середньозважена вартість 1 м3 твердих побутових відходів, спожитих суб’єктами господарювання, грн..

 

- розмір часу для виконання вимог регуляторного акту

 

 

 

18-93

 

 

 

додаткових витрат часу не передбачається

 

 

 

26-68

 

 

 

витрати часу на укладання договорів

 

 

 

25-35

 

 

 

витрати часу на укладання договорів

4. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акту

 100%

100%

100%

 

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акту:

В результаті реалізації регуляторного акту досягнуті наступні цілі:

- збільшились надходження до бюджету у вигляді екологічного податку, що справляється КУП «Наш дім» ДМР за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах. Основною причиною збільшення таких надходжень стали значні зміни в чинному законодавстві з питань оподаткування за час дії регуляторного акту, зокрема, в Податковому кодексі України в частині сплати відповідного податку;

- збільшилась кількість споживачів даних послуг, про що свідчить збільшення кількості укладених договорів на надання відповідних послуг, яких станом на 01.01.2015 року було укладено 260, що на 18, 7% більше проти відповідного періоду 2011 року за рахунок підвищення з боку виконавця відповідних послуг КУП «Наш дім» ДМР контролю за дотриманням вимог чинного законодавства у сфері поводження з відходами та впорядкування надання зазначених послуг з урахуванням положень даного регуляторного акту

- середньозважені витрати суб’єктів господарювання на оплату послуг з вивезення побутових відходів склали 25, 35 грн., за 1 м 3, або знизились на 5, 0% в порівнянні до показників станом на 01.01.2011 року при проведенні повторного відстеження результативності регуляторного акту;

- виконання вимог регуляторного акту потребувало витрат часу суб’єктами господарювання на укладання з виконавцем відповідних послуг договорів або додаткових угод до діючих договорів на надання послуг з вивезення побутових відходів;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акту становить 100% за рахунок його оприлюднення в газеті Василівської районної ради «Нова Таврія» від 28 липня 2010 року, шляхом розміщення в мережі Інтернет на офіційному сайті Дніпрорудненської міської ради і виконавчого комітету, в міській бібліотеці.

 

 

Міський голова Є.С.МАТВЄЄВ

Дата размещения - 03.02.2015 10:39
просмотров - 808