№
|
Назва набору даних
|
Терміни оприлюднення та періодичність оновлення
|
Відповідальна посадова особа
|
1.
|
Довідник апарату Дніпрорудненської міської ради та її виконкому
|
Щоразу зі зміною даних
|
Керуючий справами виконкому
|
2.
|
Інформація про організаційну структуру розпорядника інформації
|
Щоразу зі зміною даних
|
Головний спеціаліст з питань формування та використання бюджетних коштів
|
3.
|
Звіт про використання бюджетних коштів (для розпорядників інформації, що використовують бюджетні кошти), зокрема за окремими бюджетними програмами
|
щоквартально
|
Головний спеціаліст з питань формування та використання бюджетних коштів
|
4.
|
Нормативи,що затверджуються розпорядником інформації
|
Щоразу зі зміною даних
|
Перший заступник міського голови, секретар ради, керуючий справами виконкому
|
5.
|
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
|
півріччя
|
Начальник юридичного відділу
|
6.
|
Річні плани закупівель
|
щороку
|
Головний спеціаліст з питань формування та використання бюджетних коштів
|
7.
|
Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником
|
Щоразу зі зміною даних
|
Секретар ради, керуючий справами виконкому
|
8.
|
Реєстр (перелік) наборів відкритих даних
|
Щоразу зі зміною даних
|
Керуючий справами виконкому
|
9.
|
Переліки адміністративних послуг, інформаційні картки адміністративних послуг та бланки заяв, необхідних для звернення щодо надання адміністративної послуги
|
Щоразу зі зміною даних
|
Керуючий справами виконкому
|
10.
|
Адміністративні дані, що збираються (обробляються) розпорядником інформації
|
Щоразу зі зміною даних
|
Керуючий справами виконкому
|
11.
|
Правові акти, що підлягають оприлюдненню відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»
|
Протягом 5 робочих днів з дня прийняття
|
Секретар ради, керуючий справами виконкому
|
12.
|
Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій
|
Щоразу зі зміною даних
|
Начальник відділу з земельних питань
|
13.
|
Перелік об’єктів комунальної власності
|
Щоразу зі зміною даних
|
Провідний спеціаліст з питань ОРПЖКФ
|
14.
|
Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду)
|
Щоразу зі зміною даних
|
Провідний спеціаліст з питань ОРПЖКФ
|
15.
|
Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування
|
Щоразу зі зміною даних
|
Начальник відділу з земельних питань
|
16.
|
Перелік суб’єктів господарювання комунальної власності
|
Щоразу зі зміною даних
|
Перший заступник міського голови
|
17.
|
Фінансова звітність суб’єктів господарювання комунальної власності
|
півріччя
|
Провідний спеціаліст-економіст з питань комунального господарства
|
18.
|
Реєстр боргових зобов’язань суб’єктів господарювання комунальної власності територіальної громади
|
Щоразу зі зміною даних
|
Перший заступник міського голови
|
19.
|
Відомості щодо комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності
|
Щоразу зі зміною даних
|
Начальник відділу з земельних питань
|
20.
|
Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрути перевезення
|
Щоразу зі зміною даних
|
Провідний спеціаліст з питань торгівлі та захисту прав споживачів
|
21.
|
Перелік розповсюджувачів реклами, що отримали дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
|
Щоразу зі зміною даних
|
Провідний спеціаліст з питань будівництва та архітектури
|
22.
|
Інформація про рекламні засоби
|
Щоразу зі зміною даних
|
Провідний спеціаліст з питань будівництва та архітектури
|
23.
|
Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови
|
Щоразу зі зміною даних
|
Начальник відділу з земельних питань
|
24.
|
Перелік укладених договорів
|
Щомісяця
|
Начальник юридичного відділу ; Провідний спеціаліст - землевпорядник; Провідний спеціаліст - економіст
|